Pazar, Şubat 25, 2007

Prj0005: SiMGE MODAevi





iZMiR in zarif ve yaratıcı çizgisi SİMGE MODA...
Moda tasarımcısı Birsen YILDIRIM, güçlü kadrosu ve etkin çizgisi ile iZMiR in gönlünde taht kurma yolunda. 1nci Wedding Fashion iZMiR 2007 fuarına katılma konusunda son andaki şanssızlıkla çalışma beraberliği içinde olamadığımız bu MODAevi, bize göre şimdiden moda dünyasının en iyileri arasında... Kalite ve yaratı daima kazanır...


Proje ADI: AA07prj0005FUARfashionSiMGE
Proje Sektörü:Gelinlik-MODA
Proje Konusu: SİMGE MODAevi nin I.WEDDING FASHION IZMIR 2007 Fuar organizasyonu
Proje Tarihi:25/02/2007
Proje Yeri: IZMIR -Alsancak
Proje Ekibi:
  • Proje Sahibi ve Yönetmeni
    Dr.Y.Turgut YAYLIM
  • Yönetmen Yardımcısı Ses-Müzik Sorumlusu
    Müzisyen Kamil Bekir YAYLIM
  • Basın Tanıtımı- Yönetmen Yardımcısı
    Ahmet Can YAZAR
  • Tasarım Yönetmeni
    EndTas. Atıl Başar YAYLIM
  • Görüntü Yönetmeni-Grafik Tasarım
    Alper GEDİK
  • Y.İ.K. sorumlusu -fotomodel
    Onur GÜNDOĞDU
  • CAST model kız
    Merve YILDIRIM
    CAST model
    Okan AYGÜN
Proje Linki: (http://www.esnips.com/web/AAetkinlik)

Proje içeriği:
  • GİRİŞ: 1-3 Mart 2007 tarihinde İZFAŞ tarafından gerçekleştirilecek olan IF WEDDING FASHION iZMiR 2007 fuarı Kültürpark’taki 5250 m² lik 4 no’lu kapalı alanda yapılacaktır. Hizmet Satın Alan (HSA) SiMGE MODAevi, 4088 parsel no’lu 80m² lik bir alanda, yaptıkları iş ve yaratı adına ANAajans tarafından hazırlanan aşağıdaki proje içeriği konsepte sadık kalınarak temsil edilecektir.
  • AMAÇ: Bu fuar organizasyonunda yer almanın amacı, HİZMET MARKASI olmuş SiMGE MODAevi nin

    1. Tanınmışlığını arttırmak, varlığını hatırlatmak;

    2. Potansiyel hedef kitlenin dikkatini, ilgisini ve beğenisini çekmek;

    3. Sektöründeki rakip işletmelere meydan okumak;

    4. Aynı sektörel kültür içerisinde yer alanları değerlendirmek;

    5. Hizmetteki özellik ve farklılıklarını sergilemek;

    6. Yeni bağlantılar oluşturmak;

    7. Evlenmeye hazırlanan adayların fuar süresince uygulanacak kampanyadan yararlanmasını sağlamak;

    8. Basın aracılığı ve oluşturulacak afişlerle, bu özel kampanyayı hedef kitlelere duyurmak;

    9. Fuar süresince özel davet ve özel kayıt sistemiyle, gelecek ayların çalışma takvimini oluşturabilmektir.


Hiç yorum yok: